גרירת רכבי יוקרה

שירותי גרירה v.i.p לך ולרכב שלך

שירותי גרירה לרכבי יוקרה זו אומנות הגרירה ולדעת לתת שירות v.i.p מכל מקום ובכל מצב, רוצה שירות v.i.p לרכב שלך התקשר 052-3390787

שירותי גרירה v.i.p לך ולרכב שלך,גרירת רכבי יוקרה

לשירות גרירת רכבי יוקרה התקשרו 052-3390787 ונשמח לעזור, בן שירותי גרירה.

שירותי הגרירה של גרר בן כוללים גרירת רכבי יוקרה, להבדיל מרכבים "רגילים", כל נזק קטן לפח עלול לגרור נזק של אלפי שקלים, לכן גרריסטים לפעמים נמנעים מלתת שירות של גרירת רכבי יוקרה, דוגמא שהכי נפוצה היא עיריות שנמנעות מגרירת רכבי יוקרה שחונות במקומות אסורים והמוכרת והידועה ביותר היא עירית תל אביב, שהיא ידועה בזאת שהיא גוררת רכבים בנוסף לדוחות שהיא נותנת, אך כאשר מדובר ברכבי יוקרה היא נמנעת מגרירה ומסתפקת בדוח בלבד.

מהו רכב יוקרה? על פי חברות הליסינג וההשכרה, רכב מעלות של כ165 אלף שקל (ומעלה כמובן) נחשב לרכב יוקרה, כמובן ששירותי גרירה של רכבי יוקרה לא מתייחס לכל רכב יוקרה לפי הגדרת חברות הליסינג או ההשכרה, רכב יוקרה מבחינת שירותי גרירה של רכבי יוקרה הם רכבים מכ-265 אלף שקל ומעלה, סדר גודל, ויש צורך בתשומת לב מיוחדת לפרטים הקטנים, האם הגרר שונה? התשובה היא לא, אבל צריך גרריסט מקצועי ומיומן בעל ניסיון, אחד שיודע בדיוק מאיפה יכולות לבוא הבעיות, השריטה, המכה ואת זה למנוע מבעוד מועד.

מה אתה מקבלים בגרר בן

בגרר בן אתם מקבלים גרריסט שמתמחה בגרירת רכבי יוקרה, גרריסט בעל ניסיון, משאית גרר של 10 מטר, וביטוחים לפי הצורך, ככה שאתם יכולים להיות בטוחים שהרכב שלכם בידיים טובת.
לכל שאלה או ייעוץ בנושא גרירת רכב יוקרה תוכלו להתקשר אלינו לטלפון 052-3390787 ונשמח לעזור ככל שנוכל.

הידעת: הרכבים היקרים בעולם (כגון רולס רויס, למבורגיני, בוגאטי וכדומה) נגררים ע"י משאיות סגורות מיוחדות שיועדו לכך או בתוך מכולות, גם כאשר הרכב תקין ויש צורך לשנע אותו ממקום למקום לעיתים זה נעשה ע"י משאית סגורות מסיבות רבות ומגוונות.

לכל שאלה או ייעוץ בנושא גרירת רכב יוקרה תוכלו להתקשר אלינו לטלפון 052-3390787 ונשמח לעזור ככל שנוכל.

גרר ברמת גן
גרר בכפר סבא
גרר בפתח תקווה
גרר בתל אביב
גרר משאיות
קונה רכבים לפירוק
קונה רכבים במזומן
קונה רכבים לנסיעה