מכירת רכב לחלקים

ביום שלישי האחרון הילד הבכור שלך הוציא רישיון נהיגה (טסט ראשון), כמו אבא גאה קנית לו מכונית קטנה וישנה בידיעה שהוא יכול לעשות את כל הניסיונות ולדפוק את הרכב בלי שהלב ייפול והכיס יתרוקן.

ביום שלישי האחרון הילד הבכור שלך הוציא רישיון נהיגה (טסט ראשון), כמו אבא גאה קנית לו מכונית קטנה וישנה בידיעה שהוא יכול לעשות את כל הניסיונות ולדפוק את הרכב בלי שהלב ייפול והכיס יתרוקן.,מכירת רכב לחלקים

הרכב מושבת, מחפש חברה למכירת רכב לחלקים? גרר בן קונה רכבים לחלקים, לא משנה באיזה מצב הרכב, אנחנו נגיע במהירות וניתן לך מחיר הוגן, לפרטים נוספים התקשר 052-3390787.

אחרי שנתיים נפלאות ומלאות הרפתקאות, אשר בהן הרכב שירת אותו באדיבות ובנאמנות, הגיע הזמן להחליף אותו ולקנות לילד רכב יותר חדיש ומשוכלל. את הרכב הישן צריך למכור כמובן, כי אין מה לעשות אתו חוץ מלקשט את החנייה. הבעיה היא שיש לו הרבה בעיות מכניות והפח קצת דפוק וגם מעט חלודה כי הילד הצליח לשפץ אותו כמעט מכל הכיוונים.

מכירת רכב כזה הוא פרויקט לא קטן. קשה מאוד למצוא קונה שיסכים לקנות רכב עם בעיות ובמיוחד בעיות מכניות. הואיל והקונה צריך להשקיע המון כסף על גרירה, תיקונים, ביטוח, טסט ועוד, נוצר מצב שכבר לא משתלם לקנות את הרכב. לכן הפתרון הטוב ביותר הוא לבצע מכירת רכב לחלקים.

השאלה איך מפרסמים מכירת רכב לחלקים? איך תדע אם אתה מקבל מחיר הוגן עבור הרכב? התשובה היא פשוטה מאוד: עליך לחפש חברה שקונה רכבים לפירוק. בדרך כלל הקונים הם חברות גרירה או מוסכים.

רוב המוסכים מבקשים ממך להביא את הרכב אליהם, ונותנים לך מחיר זעום עבור הרכב בטענה שאין מספיק חלקים תקינים שניתן להשתמש בהם.

אצלנו בגרר בן אנחנו אלו שמפנים לך את הרכב התקול / מושבת מהחניה של הבית או מכל מקום אחר שהרכב נמצא בו (ללא תשלום עבור הגרירה כמובן). אנו נותנים למוכר תשלום הוגן (כמובן לפי מצב הרכב) וחוסכים לכם זמן יקר, מקום חניה, והמון כאבי ראש.

לנו, גרר בן, ניסיון של שנים רבות בתחום הגרירה וקניית רכבים לחלקים. בבעלותנו ציוד חדיש ומתקדם, המתאים לכל סוגי כלי הרכב ולכל תוואי שטח. אנו נגיע לכל מקום אפשרי עם צוות מקצועי ומיומן, לצורך פינוי הרכב שלכם.

נתקעתם עם רכב ישן, מחפשים שירות מכירת רכב לחלקים? גרר בן קונה את כל סוגי רכבים לחלקים במחיר הוגן, לפרטים נוספים צרו קשר בטלפון 052-3390787

גרר ברמת גן
גרר בכפר סבא
גרר בפתח תקווה
גרר בתל אביב
גרר משאיות
קונה רכבים לפירוק
קונה רכבים במזומן
קונה רכבים לנסיעה