מכירת רכב ללא טסט

אין יום שאנחנו לא מקבלים טלפון מלקוח שמעוניין למכור את הרכב שלו אך הרכב ללא טסט, אנחנו קונים את כל הרכבים.

גרר בן קונה רכבים לנסיעה ולפירוק, לא משנה מאיזה סיבה, גם אין לרכב טסט, ולא משנה מאיזה סיבה, סתם כי התעצלתם לחדש את הטסט, או בגלל שיש ליקוי מכני, אנחנו קונים רכבים מכל הסוגים.

אין יום שאנחנו לא מקבלים טלפון מלקוח שמעוניין למכור את הרכב שלו אך הרכב ללא טסט, אנחנו קונים את כל הרכבים.,מכירת רכב ללא טסט


גרר בן - חברה לשירותי גרירה ושירותי רכב היקפיים מתמחה בגרירת כלי רכב ללא טסט.

גרר בן מבטיחה לכם את התמורה הטובה ביותר האפשרית עבור רכב ללא טסט אשר ברשותכם. לקבלת הצעת מחיר וקביעת מועד לפינוי רכבכם לאחר העברת בעלות פנו אלינו בטלפון - 052-339-0787 או דרך צור קשר.

חלק מהלקוחות מסבירים לנו כי הרכב ישן והם לא מעוניינים ברכב יותר, ולכן לא מחדשים את הטסט, הרוב המוחלט גם לא מאמין שהרכב יעבור טסט ולכן מעוניין את הרכב, בד"כ מדובר ברכבים ישנים וסביר להניח שהרכב ימכר לפירוק/לחלקים.

חלק מהלקוחות מעוניינים למכור את הרכב בכל מקרה אך לא מצליחים להתפטר ממנו וכבר הגיע הזמן לחדש את הטסט, במקרה כזה אנחנו רוכשים את האוטו AS IS ומחדשים את הטסט של הרכב ללא התערבות של הלקוח.

מקרים נוספים הם רכבים שעברו תאונות והורדו מהכביש, לרוב הרכבים האלה נלקחים על ידי חברות הביטוח והם מוכרים אותם לסוחרים (חברת הביטוח כמובן משלמת לכם עבור הרכב שלכם על פי ההסדר שלכם איתם), אך מה קורה כאשר ללקוח אין ביטוח מקיף? הוא יצטרך להתמודד עם הרכב, גם במקרה כזה אנחנו נרכוש את הרכב מכם. גרר בן גם קונה רכבים לפירוק כחלק ממהשירותים ההיקפיים.

גרר בן קונה רכבים לפירוק ללא קשר לסיבה שבגללה הוחלט להוריד את הרכב מהכביש. במקרה שניתן וכדאי, גרר בן גם קונה רכבים לנסיעה ללא מעורבות הלקוח.

כמה הבהרות שקשורות לחוק בישראל ומכירת רכב ללא טסט

1. העברת בעלות לרכב ללא טסט ניתן לעשות במשרד הרישוי (או במשרד הרישוי המחוזי) - לא ניתן לבצע העברת בעלות לרכב ללא טסט בדואר, במשרד הרישוי המחוזי על הקונה למלא טופס כי הקונה יודע שהוא קונה רכב ללא טסט מכל המשתמע מכך ובכל ההגבלות שיש על רכישת רכב כזה, במקרה כזה יהיה ניתן להעביר בעלות על הרכב.

2. אסור בשום פנים לנהוג ברכב ללא טסט וללא ביטוח.

שאלות ותשובות

האם מכירת רכב ללא טסט אפשרית?

בהחלט כן גרר בן קונה רכבים במזומן, גם רכבים ללא טסט, אולם כאשר הרכב ללא טסט זה תלוי במצב הרכב. בכל מקרה אנו ערוכים לפנות את הרכב גם באמצעות גרירה ללא עלות נוספת, לאחר העברת בעלות כנדרש.

האם ניתן להעביר בעלות ללא טסט?

כן אבל… התשובה על האם ניתן להעביר בעלות ללא טסט מחולקת לשניים מכיוון שהעברת בעלות לרכב ללא טסט לא ניתן לעשות בדרכים המקובלות, אונליין, או בדואר.
כן אפשר להעביר בעלות ללא טסט בהגעה פיזית למשרד הרישוי המחוזי כי נדרשת הצהרה כי הרוכש מודע לכך שהרכב שהוא קונה הוא ללא טסט על כל המשתמע מכך.

האם ניתן להעביר בעלות על רכב ללא טסט?

כפי שצויין התשובה על השאלה האם ניתן להעביר בעלות על רכב ללא טסט היא כן אך יש לבצע זאת בדרך מיוחדת במשרד הרישוי המחוזי ולא ניתן לבצע זאת בדרך הרגילה בדואר או אונליין בשל העובדה כי נדרשת הצהרת הקונה שהוא מודע לכך שהרכב אינו רשאי לעלות על הכביש.

כמה זמן מותר לנסוע בלי טסט משרד הרישוי?

יש איסור מוחלט על נסיעה ברכב ללא טסט. אך בתשובה על כמה זמן מותר לנסועה בלי טסט משרד הרישוי נציין כי עד 4 חודשים ללא טסט העונש הוא קנס כספי וכן הפחתת נקודות ואילו חריגה מ-4 חודשים גוררת הזמנה למשפט תעבורה שם עונשים כבדים הרבה יותר.

כמה זמן אפשר לדחות טסט?

לא ניתן לדחות טסט לרכב וההודעה נשלחת לבעלי הרכב כ-חודשיים לפני על מנת לאפשר התארגנות בהתאם.
בחודש אוקטובר 23 התעוררה השאלה בכמה זמן אפשר לדחות טסט בגלל מצב המלחמה והשהייה במילואים.
שרת התחבורה הוציאה הוראת שעה הארכת תוקף רשיונות הרכב שתוקפם פג בחודשים אוקטובר נובמבר לתקופה של 60 יום נוספים.

האם ניתן לעשות טסט לרכב אחרי הזמן?

כן, ניתן להזמין רישיון רכב זמני ל-48 שעות אשר מאפשר לבעלי רכב ללא רישוי להגיע למכון רישוי לצורך טסט.
זהו שירות מקוון היכנסו לדף: "בקשה לקבלת רישיון רכב זמני לתקופה של 48 שעות" באתר משרד הרישוי.
יש להיכנס לאתר ולמלא את הפרטים הנחוצים.

כמה זמן לפני אפשר לעשות טסט לרכב?

ניתן לעשות טסט לרכב בעיקרון נרגע שאתם מקבלים את הודעת משרד התעבורה.
אולם לעיתים על השאלה כמה זמן לפני אפשר לעשות טסט לרכב קשורה למצבו המיוחד של הרכב אם הוא לאחר תאונה או תקלה משמעותית.
בכל מקרה מכירת רכב ללא טסט גם היא חייבת לעבור העברת בעלות.

גרר בן - חברה לשירותי גרירה ושירותי רכב היקפיים מתמחה בגרירת כלי רכב ללא טסט. גרר בן מבטיחה לכם את התמורה הטובה ביותר האפשרית עבור רכב ללא טסט אשר ברשותכם. לקבלת הצעת מחיר וקביעת מועד לפינוי רכבכם לאחר העברת בעלות פנו אלינו בטלפון - 052-339-0787 או דרך צור קשר.

גרר ברמת גן
גרר בכפר סבא
גרר בפתח תקווה
גרר בתל אביב
גרר משאיות
קונה רכבים לפירוק
קונה רכבים במזומן
קונה רכבים לנסיעה