פירוק רכבים

בני גרר מספקים שירותי פינוי רכבים לפירוק התקשר 052-3390787

אנו מספקים שירותי פינוי רכבים במחירים טובים 052-3390787

בני גרר מספקים שירותי פינוי רכבים לפירוק התקשר 052-3390787,פירוק רכבים
יש לך רכב חונה בחצר או בכביש? לפני שתקבל דוח, התקשר אלינו. אנחנו נגיע אליך עוד היום ונקנה ממך את הרכב במחיר ללא תחרות, "בני גרר" - פירוק רכבים

במקומות רבים בארץ ישנם רכבים ישנים המונחים בצידי הדרכים ובחצרות. תופעה זו נפוצה בעיקר בתחומי הישובים הכפריים, מושבים וקיבוצים בהם אין עירייה המסדירה ודואגת לפינוי המפגעים מהשטח ומכיוון שלאנשים יש היכן להחנות את הרכב התקול כאשר הלך לו מנוע או הורד בסיבה כלשהי מהכביש רכבים אלה מיועדים בדרך כלל להיות מפונים לפירוק רכבים.

הליך פירוק רכבים עושה בעבורנו פעולה חשובה ביותר ואפילו הכרחית, מכיוון שלא עלינו, ילדים יכולים לשחק בקרבת רכבים אלה להיכנס לתוכם, ואף חס וחלילה להינעל בתוכם ובכך מסכנים את חייהם. כולנו שמענו כבר את מקרי ההסעות בהם נשכחו ילדים ברכב ומתו כתוצאה מחנק ומהחום כעבור מספר שעות. דבר נוסף אשר אני נתקל בו לעתים תכופות בעת פינוי רכבים שאני מבצע, הוא הימצאותם של בעלי חיים רבים, בעיקר זוחלים ונחשים אשר הנם בעלי דם קר ומוצאים מפלט בסביבתו של הברזל/פח אשר מתחמם מחום השמש. מקום מסתור נעים ונוח אשר מושך לתוכו חולדות ומכרסמים שונים, המהווים מקור משיכה לנחשים. כאמור כל שילדות מתכת אלו, מעבר לכך שהם מכערות את הנוף והחצרות מהוות מקור מפגע שמסוכן לבני האדם ולכן עלינו להזמין את מי שקונה רכבים לפירוק ולדאוג לפינוין המידי והעברתם לפירוק רכבים.

לאחרונה נקראתי לפינוי רכבים באחד מהמושבים במרכז הארץ מחצרו של אדם שבעבר ניהל מוסך בחצרו ואסף רכבים ממונעים וגרוטאות מסוגים שונים. עם השנים, ערכם של כלי רכב אלו אבד, אך הם נותרו בשטח. נכדיו של בעל החצר מצאו בהם מקור לתעסוקה לאחר שעות הלימודים והגן והיו משחקים בהם רבות. אך כתוצאה ממקרה של הכשת נחש של אחד הילדים יצרו בני הדור השני קשר אתי ומכיוון שאני קונה רכבים לפירוק הגעתי לביתם והתבקשתי לפנות את הרכבים ולקחת אותם למקום שבו עוסקים בפירוק רכבים והם ימוחזרו לברזל. למזלנו שלומו של הילד שהוכש בטוב כעת וגם החצר נקיה כתוצאה מפינוי הרכבים. הילדים יכולים לשוב ולשחק בחצר בבטחה וללא חשש מהימצאותם של נחשים במקומות אשר מועדים למסתור ולמשיכה.

כיום עקב תקנות זיהום האוויר המחמירות והשאיפה לגרוט רכבים ישנים רבים ככל האפשר. מעמיר משרד הרישוי קשיים רבים על רישויי של רכבים אשר נפגעו בתאונה כמו גם כאלה שמפאת גילם, יש בהם תקלות מכאניות רבות, בדרכם לחזור אל הכביש. ובעליהם נאלצים ל"הורידם מהכביש" עקב התקלות או עקב חוסר הכדאיות לתקנם, כתוצאה מבלאי גבוהה שעולה על שווי הרכב. לצד הרצון להתקדם לרכב חדש ואמין יותר. לכן בכל יום מגיעים פונים רבים לחברה לפירוק רכבים. הם מפנים את הרכבים למגרשי פירוק רכבים שם לוקחים מהם חלקים התקינים ומתקנים בעזרתם רכבים תקולים אחרים.

לאחרונה עקב כך ששוק הרכב אשר ספג ירידות מחירים רבות, כתוצאה מהוזלת מכוניות המיני, עד למחיר של 60 אלף שקל לרכב חדש בערך. אנשים רבים נוטשים את הרכבים הישנים ושולחים את הרכבים בעזרת חברה לפירוק רכבים  או לגריטה וכך יקבלו בעבור הרכב סכום סמלי.

בתור נהג גרר יוצא לי להוביל מדי יום לא רק רכבים ישנים לאתרי פירוק רכבים, אלא גם רכבים חדשים אשר נפגעו ועקב חוסר כדאיות לתקנם נאלצים להוריד אותם מהכביש או להשבית אותם עקב סכנה לציבור. אומנם רכבים אלא אינם יכולים לחזור לכביש, אך מצוי בהם מלאי גדול של חלקי חילוף ראויים לשימוש. אם ברשותכם רכב אשר עברתם אתו תאונה או שהתקלקל ברכב חלק יקר ואינכם מעוניינים לתקנו עוד. דעו שיש מי שקונה רכבים לפירוק והוא יגיע וייקח את הרכב לאתרים ייעודיים לפירוק רכבים שם יעשו שימוש חוזר בחלקיו.

לא פעם ולא פעמיים יוצא לי לראות במהלך נסיעותיי בדרכים, רכבים אשר עומדים בצד הדרך ומכוסים באבק. זהו כסף ששוכב וחבל עליו, ניתן לנצלו, לאחרונה התקשר אלי חבר וסיפר לי כי הרכב של אחותו שבק חיים ואין לה רצון לתקן אותו. מה אני מציע לה לעשות? סיפרתי לו שחלקי הרכב שלה הם מאוד יקרים ויש להם ביקוש רב ומאוד ישמחו לקבל אותם במוסכים ובפירוק רכבים והיא תוכל לקבל עבור הרכב המקולקל אפילו כמה אלפי שקלים שיסיעו לה לקנות רכב אחר. כמה ימים לאחר מכן נפגשתי עם החבר ונסענו לקחת את האוטו של אחותו אל אחד ממגרשי הפירוק רכבים בסביבה שמתעסק ברכבים לפירוק מסוג זה והיא הצליחה לקבל בעבורו סכום של חמשת אלפים שקלים שעזרו לה אחר כך לקנות אוטו חדש יותר, אמין וטוב מהרכב שהיה לה קודם לכן. גם ברכב ישן  "חסר ערך" לכאורה ומקולקל, יש מי שמעוניין ורק צריך לפנות לחברות  של פירוק רכבים בכדי לקבל הצעות מחיר שונות על הרכב.

עם עליית מחירי הברזל בארץ ובעולם, חלה עליה בביקוש לפירוק רכבים. רכבים לפירוק מכילים לא רק חלקי חילוף רבים שיכולים לשפר את מצבם של כלי רכב שנפגעו מתאונות על הכביש או התקלקלו אלא גם כמקור להרבה ברזל. בוודאי יצא לרובכם לשמוע בחדשות ואף לראות אנשים היום אוספים גרוטאות ומוציאים מהם את הברזל כתוצאה מעליית מחירי המתכות בעולם.

המון שנים אני עובד בגרר ולאחרונה אני קונה רכבים לפירוק מאנשים שעשו תאונה ואין להם ביטוח מקיף אך הם מעוניינים להיפטר מהרכב המושבת לפנותו לפירוק רכבים ולקבל עבורו סכום סמלי ולפנות אותו מהחצר או מהרחוב לפני שיצברו קנסות מהעירייה.

פה אני נכנס לתמונה. כאשר אנשים מתקשרים אלי ומבקשים הצעת מחיר על גרירה של הרכב המושבת, ישנה אפשרות שאני קונה רכבים לפירוק וכך האדם חוסך את עלות הגרירה ואף משלשל אל כיסו כמה מאות שקלים מבלי לחפש מוסך או אדם שיסכים לקנות ממנו את הרכב. לי בתור גרריסט יש את הידע והיכולת לגרור את הרכב לאתר פירוק רכבים ולפתור להם את הבעיה ועוד לתת להם כסף בעבורו.

אנשים רבים חושבים שאם הם יפנו בעצמם למגרש פירוק רכבים הם יקבלו סכום הוגן עבור הרכב וכך יחסכו יד בדרך, שתרוויח, אך לא כך הדבר. לאחרונה פנתה אלי מישהי שהציעו לה על הרכב 700 שקל בפירוק רכבים, אך לאחר שעשתה בירורים רבים הבינה כי הוצאות הגרירה חלות עליה ואין לה רווח מוצלח על הרכב. כאשר פנתה אלי אני ידעתי לאן לקחת את הרכב ומכיוון שאני עוסק בענף אני יודע כמה לדרוש ואיפה ניתן לקבל סכום ראוי עבור הרכב המושבת. באמת ביום למחרת העמסתי את הרכב ונסעתי אתו לאחד ממגרשי פירוק רכבים באזור, שמתעסק ברכבים מהסוג הזה והצלחתי לקבל בעבור אותו הרכב סכום כמעט כפול. ברור כי האישה קיבלה יותר מהסכום שהוצע לה בהתחלה ממנו היא התה צריכה לנקות הוצאות גרירה. ככה גם לאחר ששילמה לי נותר בידה סכום גבוהה בהרבה.

כאשר אני קונה רכבים לפירוק אני נותן ללקוח מחיר גבוה מהמחיר אשר יוכל להשיג לבדו בפירוק רכבים, מכיוון שאינו בא מהתחום וכל בעל עסק רוצה להרוויח. אומנם האישה שילמה לי בעבור הגרירה אך יצא מכך שהיא הרוויחה יותר כתוצאה מהפנייה אלי כי אני יודע מי קונה רכבים לפירוק ומאיזו חברה ולכן הוא יציע לי יותר.