האם אתם באמת צריכים קצין בטיחות בחברה?

קצין בטיחות בתעבורה הוא הרבה מעבר לאדם שמסתובב לכם בחברה ומחנה רכבים

קצין בטיחות בתעבורה לא רק בגלל שהחוק מחייב, לא רק בגלל שאנחנו רוצים מישהו שיהיה אחראי לתקלות ולשעות חרום לא עלינו, אנחנו רוצים קצין בטיחות בתעבורה כדי שיהיה מנהל לצי הרכב בחברה

אז אם אתם רוצים לדעת חוקית, אז החוק אומר מעל כ-40 כלי רכב יש צורך בקצין בטיחות בתעבורה (מומלץ להתייעץ עם קצין בטיחות בתעבורה בדיוק מה החוק מחייב - וכל מקרה לגופו), בכל מקרה השאלה היא אם אנחנו צריכים בשבילנו לא לגבי החוק, לגבינו, כמו שיש לנו בעבודה שרת, או מנקה, או אפילו כמו שיש מנהל כוח אדם או מנהל כספים, האם צריך קצין בטיחות בתעבורה? האם קצין הבטיחות בתעבורה הוא סוג של מנהל צי רכב? האם הוא אחראי על הרכבים?


התשובה היא מאוד פשוטה אם מסתכלים על החוק, אם לא קיים בחברה קצין בטיחות בתעבורה האחריות על כלי הרכב בחברה וכל המשתמע מכך (ולא נרחיב כי קצרה היריעה מלהרחיב) היא על הבעלים או על המנהל (מנכ"ל) של החברה, האם אני כבעלים של חברה מעוניין לקחת אחריות על כלי הרכב בחברה? חס ושלום יקרה משהו אני צריך לתפעל ולטפל במקרים לא עלינו, כמובן שלא, ולכן גם אם החוק לא חייב אותך כמנהל חברה להעסיק קצין בטיחות בתעבורה, מומלץ להעסיק קצין בטיחות בתעבורה ואף ברבע או בשליש משרה עדיף מאשר לא להעסיק כלל, כיום חברות רבות מספקות קצין בטיחות בתעבורה ב Out Source ואפשר לקבל קצין בטיחות בתעבורה בכל גודל משרה שרוצים.


אבל כל זה זה רק הקדמה, הקדמה לזה שאנחנו צריכים קצין בטיחות בתעבורה לא רק בגלל שהחוק מחייב, לא רק בגלל שאנחנו רוצים מישהו שיהיה אחראי לתקלות ולשעות חרום לא עלינו, אנחנו רוצים קצין בטיחות בתעבורה כדי שיהיה מנהל לצי הרכב בחברה, כמו שיש מנהל כספים, מנהל כוח אדם, ומנהל מטבח, גם צריך מנהל לצי הרכב, כדי לדעת שהכול עובד בצורה מסודרת כדי שיהיה פיקוח על הרכבים, כדי ששום דבר לא ילך לאיבוד.


אם רק נתחיל לפרט מה צריך לדעת לא נסיים, מי אחראי על הביטוחים – גם שיהיה ביטוח וגם שיהיה במחיר טוב כמובן, מי אחראי על הטיפולים? גם שהרכבים יעברו טיפול בזמן וגם במחיר טוב כמובן, מי אחראי שהרכבים עוברים טסט בזמן? ומי אחראי לתקן תאונות או לקבל דוחות ולהפנות לאדם הנכון? מי אחראי לבדוק את הדלק לראות שהצריכה תקינה ושהתשלום סביר, מי אחראי לבדוק קילומטרג` וצמיגים? מי מעביר הדרכות בטיחות? מי בודק את החוזים מול הליסינג (גם בן אדם שיודע כמה צריך לעלות כל דבר)? ומי בדוק כדאיות? ליסינג, השכרה אולי אפילו רכישה?


כל הדברים האלה הם מומחיותו של קצין בטיחות בתעבורה, ולכן כפי שאתם רואים קצין בטיחות בתעבורה הוא הרבה מעבר לאדם שמסתובב לכם בחברה ומחנה רכבים, מקווים שהצלחנו לשכנע אתכם בנחיצותו של קצין הבטיחות בתעבורה.

גרר ברמת גן
גרר בכפר סבא
גרר בפתח תקווה
גרר בתל אביב
גרר משאיות
קונה רכבים לפירוק
קונה רכבים במזומן
קונה רכבים לנסיעה