קונה רכבים לנסיעה

מחפש מגרש או בעל עסק שקונה רכבים לנסיעה? התקשר 052-339-0787

בן גרר קונה רכבים לנסיעה, כך שאם יש לך רכב , ואתה מעוניין להיפטר ממנו, נשמח אם תיצור אתנו קשר בטלפון 052-339-0787, ואנו נשמח להציע לך מחיר הוגן עבורו. ניתן גם לשלוח לנו מייל או להשאיר פרטים בצור קשר של האתר, ואנו נשמח לחזור אליך בהקדם עם הצעה שלא תוכל לסרב לה.

מחפש מגרש או בעל עסק שקונה רכבים לנסיעה? התקשר 052-339-0787,קונה רכבים לנסיעה

בן גרר קונה רכבים לנסיעה, כך שאם יש לך רכב, ואתה מעוניין להיפטר ממנו, נשמח אם תיצור איתנו קשר בטלפון 052-339-0787, ואנו נשמח להציע לך מחיר הוגן עבורו. ניתן גם לשלוח לנו מייל לכתובת [email protected] או להשאיר פרטים בצור קשר של האתר, ואנו נשמח לחזור אליך בהקדם עם הצעה שלא תוכל לסרב לה.

בן גרר הינה חברה בעל ותק של 15 שנה בגרירה, שינוע וחילוץ כלי רכב. אנו מספקים מגוון רחב של שירותים לקהל לקוחותינו הרחב בכל חלקי הארץ. כחלק מחבילת השירותים שלנו, אנו גם קונים רכבים לנסיעה.

מתי כדאי לפנות למי שקונה רכבים לנסיעה?

אנשים מוכרים רכבים טובים יותר, וטובים פחות. הסיבות למכירת הרכב יכולות להיות רבות ומגוונות. למשל אדם התחיל עבודה חדשה, כחלק מתנאי חוזה העבודה הוא קיבל לידיו רכב חברה. אדם אחר החליט שהוא עובר לשיטת הליסינג וכעת אין לו צורך יותר הרכב הקיים, ואדם אחר החליט שפשוט כבר כבד עליו להחזיק רכב, והוא מעוניין למכור אותו, ולהוריד מעומס התשלומים החודשיים שלו. רכב ללא ספק טומן בחובו הוצאות רבות, החל מתשלום ביטוחי חובה ומקיף או צד ג`, תשלום אגרת רכב וטסט, טיפולים שנתיים שעולים לא מעט, וכלה בקלקולים שונים כחלק מבלאי טבעי של הרכב ועוד.

אז החלטתם למכור את הרכב. פרסמתם בכל מדיה אפשרית, ובשאר הצינורות המקובלים, ולא הצלחתם למצוא קונה אחד פוטנציאלי וראוי. בינתיים הרכב תופס לכם מקום בחניה, אתם משלמים עליו ביטוחים, משלמים עליו טסט וטיפולים שנתיים, והוא באמת כבר מפריע לכם בעיניים, ובעצם הוא עולה לכם כל יום שהוא עדיין בחזקתכם.

כמובן שבחישוב כלכלי לא משתלם לחכות עם מכירת הרכב, ולכן בן גרר מציע לכם פתרון לרכישת הרכב שלכם ולחסוך לכם את העלויות היקרות, ועוגמת הנפש המלווה את תהליך מכירת הרכב. כל שעליכם לעשות הוא להתקשר אלינו. לפרטים נוספים אודות גרר בן אשר קונה לרכבים לנסיעה

דוגמאות למצבים בהם מומלץ לפנות למי שקונה רכבים לנסיעה

מתקשים במכירת רכב למגרש? מתוסכלים מניסיונות למכירת רכב ללא טסט? גרר בן קונה רכבים ישנים.

ראוי לציון, לפניכם רק מקרים מהחיים... לדוגמה. אנו בגרר בן מספקים לכם הזדמנות לזכות בתמורה הוגנת עבור הרכב הישן שלכם (במזומן) ללא קשר למצבו.

מכירת רכב ללא טסט

מכירת רכב ללא טסט מהווה לעיתים אתגר מורכב עד בלתי עביר לאדם הפרטי (בעיקר כשהרכב ממודל ישן מאוד). מצב זה נפוץ ביותר בעיקר כאשר מדובר ברכבים ישנים שעלות התיקון שלהם והכנתם לטסט לא מצדיקה זאת. גם כאשר בוחרים להחליף רכב ישן ותקין לחלוטין ברכב אחר קצת חדש יותר פעמים רבות הישן מושאר במשך זמן ממושך ללא שימוש. אם אינכם מצליחים להיפטר ממנו כדאי לפנות למי שקונה רכבים לנסיעה בעבור מזומן.

מצב נוסף הוא רכב שעבר תאונה קלה (פחחות), אך כזאת שמשביתה אותו. הבעלים לא מצליחים לקחת החלטה במשך זמן ממושך עד שהטסט שלו פג. מכירתו עשויה לעורר קושי כאשר הוא גם לאחר תאונה, ובלי טסט.

דוגמא למכירת רכבים ללא טסט

זה בדיוק הסיפור שקרה ללקוח שלנו תושב רמת גן, שגר בשכונת תל יהודה הידועה ברחובותיה הצרים. הלקוח נהג ברכב מיצובישי לנסר שנת 2003 בעיקר לנסיעות קצרות. בתחילת שנת 2019 הוא ביצע תאונה עצמית קלה. שדרשה תיקון פחחות בעלות גבוהה על מנת לעבור טסט. מכיוון שלרכב הייה תג חנייה ששולם עד לשנת 2020 הוא החנה את רכבו ברחוב הצר (רח` המלך יוסף) והחל להעביר אותו מחניה לחניה מדי מספר שבועות עד יצליח למכור את הרכב. לשימוש יומיומי רכש הלקוח רכב קיה פיקנטו 2011.

הזמן עבר והלקוח לא הצליח למכור את הרכב הישן שתמורתו הייתה אמורה לסייע ברכישת בפיקנטו. לאחר פנייתו אלינו ובדיקה קצרה הגשנו לו הצעת מחיר הוגנת, פינינו את הרכב מהרחוב הצר והלקוח זכה לתמורה הוגנת.

גרר בן קונה רכבים ישנים

במקרים רבים חברה המספקת שירותי גרירה, מקיימת קשרים עם גורמים בשוק הרכב שמעניקים לה ייתרון משמעותי כאשר יש צורך במכירת רכבים ישנים ללא טסט. כאשר הרכב אינו ישן מאוד, ניתן לעיתים למכור באופן עצמאי (על ידי פרסום מודעות), אולם כאשר הרכב מאוד ישן אין ברירה אלא לפנות למי שקונה רכבים ישנים וזאת התמחותו. זה מבטיח לכם שתזכו לתמורה הוגנת.

גם כאן מסופר על משפחה צעירה מבני ברק שהשתמשה ברכב ישן (פיאט אונו 2003). במזל טוב למשפחה התווסף תינוק חדש והיה צורך להחליף לרכב קצת יותר גדול. ערך הרכב הישן לא היה רב, אך הוא היה משמעותי ביותר לצורך רכישת הרכב החלופי. לאחר ניסיונות ממושכים למכור את הרכב הישן ללא הצלחה פנה הלקוח אל גרר בן שקונה רכבים ישנים כחלק משירותי הגרירה והרכב הכוללים שלנו.

לאחר בדיקה לא ארוכה הגשנו ללקוח הצעה הכוללת פינוי הרכב מבני ברק על חשבוננו ובנוסף תמורה הוגנת עבור רכבו (פיאט אונו 2003). התמורה שימשה לרכישת הרכב החלופי שבו היה מספיק מקום גם לרך הנולד שהתווסף למשפחה.

מכירת רכב ללא מנוע

מכירת רכב ללא מנוע במצב בו המנוע הלך לחלוטין אך הרכב עצמו עדיין במצב בו ניתן לשלב בו מנוע אחר.
מצב זה אופייני לרכבים ישנים שאם בשל בלאי טבעי או חוסר תשומת לב המנוע פשוט הולך באמצע נסיעה או שהמוסכניק הגדיר את המנוע כטוטל לוס.

מכירת רכב ללא מנוע מחייבת העברת הרכב בעזרת גרר מצויד בכננת על מנת להעלות את הרכב על הגרר.
התשובה על השאלה איך למכור רכב ללא מנוע על פי רוב תסתכם בפנייה לחברת גרירה שתעביר את הרכב מאתר המוכר אל את ר הקונה.

דוגמא טובה למכירת רכב ללא מנוע לנסיעה יכולה להיות במצב בוא בעליו של רכב ותיק ללא ביטוח מקיף מגלה שהמנוע הלך לגמרי.
הרכב נמצא במוסך והוציאו לא את המנוע.

הרכב מספיק ישן, עלות החלפת מנוע כה גבוהה עד כי לא יהיה כדאי להשקיע בתיקון כלל.
ראוי לציין כי גם במצבים אלה יש רוכשים רכב בלי מנוע ומצליחים לשפץ ולהתאים לו מנוע חלופי.

גרר בן קונה רכבים לנסיעה גם בלי מנוע ובכל אתר ואתר.

מכירת רכב למגרש

מכירת רכב למגרש אפשרית גם בשתי הדוגמאות שהוזכרו למעלה אך סביר שהתמורה לא הייתהזהה... אנו בחרנו לתת דוגמא מחיי היומיום של התקופה האחרונה, התקפת וירוס קורונה, וההשלכות על המצב הכלכלי האישי של כל אזרח ואזרח.

פנתה אלינו סטודנטית צעירה המתגוררת באחד האזורים הצפופים של תל אביב, פלורנטין. הסטודנטית היא בעלת רכב סיאט שנת 2001. הרכב אינו חדש אך הוא שימש אותה על מנת להגיע פעמיים בשבוע מהלימודים ישירות למקום הסטאז`. עקב המצב שנכפה עליה, כמעט בטוח שהסמסטר לא יתקיימו לימודים, בנוסף לכך הפסקת עבודת סטאז` במערכת החינוך. היה עליה לנסות להיפטר מהרכב על מנת לייצר הכנסה כלשהי שתאפשר לה לשלם את שכר הדירה ששולם מעבודתה בסטאז`.

לאחר מספר בירורים הלקוחה הבינה כי מכירת רכב למגרש ישאיר אותה עם תמורה זעומה. קיבלנו קריאה, לאחר בירור קצר ואימות הבעלות על הרכב פינינו עבורה את הרכב והיא זכתה בתמורה שאפשרה לה לשלם את שכר הדירה לפחות בתקופה המידית.

לשם מכירת רכב למגרש כל שאתם צריכים הוא טלפון אחד ואנחנו בדרך אליכם.

בהעברת בעלות רכב מי משלם?

בהעברת בעלות רכב מי משלם? היא שאלה שאנו נשאלים פעמים רבות על ידי לקוחות רבים מהם גרר בן קונה רכבים לנסיעה.
בתחום שלנו מקובל כי על העברת בעלות רכב מי שמשלם הוא המוכר אולם יש מצבים בהם המוכר אתם והקונה גרר בן מסתדרים ביניהם.
חשוב להזכיר כי על פי רוב העברת הבעלות מתבצעת בעת מסירת הרכב בנוכחות המוכר והקונה בסניף הדואר.

העברת בעלות רכב באינטרנט

העברת בעלות רכב באינטרנט יכולה לחסוך לכם וניתן לבצע אותה דרך האזור האישי באתר הממשלתי https://www.gov.il/.
אם בהעברת בעלות רכב מי שמשלם הוא המוכר הוא יכול לבצע העברת בעלות רכב באינטרנט במחיר מופחת (נכון לסוף 2021).
העברת בעלות רכב באינטרנט תעלה למוכר רכב פרטי בכל מצב 206 ש"ח ו-217 ש"ח בסניף הדואר.

בנוסף אם אתם מבצעים העברת בעלות רכב באינטרנט דרך הטלפון החכם שלכם נחסך מכם הצורך להגיע לסניף הדואר.
בהעברת בעלות רכב מי משלם, כאשר מבצעים העברת בעלות באינטרנט גם כאן התשובה זהה והחובה והאינטרס הוא של המוכר.

אנו בקרר בן קונים רכבים לנסיעה בין אם אתם עושים העברת בעלות רכב באינטרנט ובין אם אתם מעדיפים לבצע העברת בעלות בסניף הדואר הקרוב אליכם.

שאלות נפוצות על קניית רכבים לנסיעה

האם נדרשים לעשות טרייד אין על קניית רכבים לנסיעה?

לא, גרר בן קונה רכבים לנסיעה בכל מקום ובכל מצב בו הם נמצאים ואתם מקבלים את התמורה ללא טרייד אין.

האם גרר בן קונה רכבים לנסיעה במזומן?

כן. גרר בן קונה רכבים לנסיעה במזומן בהתאם לסוג הרכב ומצבו וכן מיקום הרכב. גרר בן מתמחה בקניית רכבים לנסיעה בכל מקום בו נמצא הרכב.

האם אפשר לקבל הצעת מחיר טלפונית על הרכב?

כן, יוצרים קשר טלפוני עם גרר בן המתמחה בקניית רכבים לנסיעה, שולחים מספר תצלומים של הרכב ורישיון רכב ומקבלים הערכה ראשונית לגבי ערך הרכב,

לאחר מכן גרר בן שקונה רכבים נוסעים וגם רכבים תקועים מקולקלים, בלי טסט או מושבתים מגיע אליכם ואתם מקבלים הצעה בהתאם למצב הרכב.

האם קניית רכבים לנסיעה כוללת גרירה ופינוי אם צריך?

גרר בן שקונה רכבים לנסיעה מספק לכם פתרון מהיר הכולל פינוי הרכב והעברתו בגרירה אם הרכב לא תקין או שמצבו אינו מאפשר נסיעה על הכביש.

לנושאים נוספים הקשורים לרכבים לנסיעה:

ניתן ליצור עמנו קשר בטלפון 052-339-0787 או בכתובת המייל [email protected], או להשאיר את הפרטים שלכם בצור קשר של האתר, ואנו נשמח לחזור אליכם בהקדם.

גרר ברמת גן
גרר בכפר סבא
גרר בפתח תקווה
גרר בתל אביב
גרר משאיות
קונה רכבים לפירוק
קונה רכבים במזומן
קונה רכבים לנסיעה