גרירת סירות ואופנועי ים

גרירת סירות ואופנועי ים עם גרריסטים בעלי ניסיון

גרר בן מספק שירותי גרירה של סירות ואופנועי ים לכנרת, לאילת ולים התיכון, קביעת תאריך מראש לגרירת הסירה או אופנוע הים יחסוך לכם כסף.

גרירת סירות ואופנועי ים עם גרריסטים בעלי ניסיון,גרירת סירות ואופנועי ים

גרירת סירות ואופנועי ים עם גרריסטים בעלי ניסיון,גרירת סירות ואופנועי ים

גרר בן מתמחים בגרירת סירות ואופנועי ים עד 13 טון ( בערך כל הסירות בארץ ), בכל הארץ, לכנרת, לאילת או לים תיכון אצלנו תקבלו את המחיר הכי טוב ויותר חשוב מזה את בעלי המקצוע עם הניסיון הכי טוב, אנשים שכבר גררו סירות ויגררו לכם את הסירה ללא נזקים וללא שריטות, כמו כן ניתן להזמין גרירת סירה או אופנוע ים מראש ולקבל הנחה, לא הזמנתם מראש?? שכחתם? לא תאמינו כמה אנחנו זמינים עבור הלקוחות שלנו, התקשרו אלינו לא תפספסו.

גרר בן שירותי גרירה - תן לנו לעשות את העבודה בשבילך ולך תהנה, לא תאמין כמה המחיר שלנו אטרקטיבי, צור איתנו קשר 052-3390787

צי המשאיות גרר של גרר בן מונה מספר משאיות גרר, כאשר על כל משאית גרר עובדים 2 נהגים במשמרות מה שמגדיל בצורה משמעותית את הזמינות שלנו עבורכם, אנו מתחייבים לעבוד רק עם בעלי מקצוע איכותיים ובעלי ניסיון ועם הביטוחים והתקנים הנדרשים על מנת שאתם תקבלו שירות בצורה הכי טובה ותהיו הכי שקטים שאפשר, הפקדתם את הסירה או אופנוע הים שלכם בידי גרריסט תבדקו אותו, תבדקו את הניסיון שלו, את הביטוחים הרישיונות שלו, לא צריך להתבייש גם לשאול או יש לו ניסיון בהובלת סירות או אופנועי ים, את כל זה אתם עושים כדי שאח"כ תוכלו להיות שקטים.

בתמונות שלפניכם אתם יכולים לראות דוגמא של גרירת סירה מבית הלקוח ליום האדום (אילת), הגרר בעל רמת הרמה ככה שניתן להוביל סירת מנוע + אופנוע ים ביחד ולהוזיל את העלויות, לא מעט פעמים חברים יוצרים לטיול ביחד ויש לשניהם סירות או סירה + אופנוע ים, אנחנו יכולים לגרור לכם את 2 הכלים בהובלה אחת ולחסוך לכם כסף עבור הובלה שנייה, כמובן שגרירת 2 כלים המחיר שונה אך עדיין זול משמעותית מ-2 גרירות נפרדות.

ודבר נוסף ( ואחרון ), נוסע לאילת? נוסע לטבריה? לך תהנה, אל תתעסק עם גרירה ועם נסיעה איטית עם הסירה או האופנוע מאחוריך, תן לנו לעשות את העבודה בשבילך ולך תהנה, לא תאמין כמה המחיר שלנו אטרקטיבי, צור איתנו קשר 052-3390787

גרר ברמת גן
גרר בכפר סבא
גרר בפתח תקווה
גרר בתל אביב
גרר משאיות
קונה רכבים לפירוק
קונה רכבים במזומן
קונה רכבים לנסיעה