התנעת רכב בעזרת כבלים

קורה לכם שאין לכם מצבר ואתם לא יודעים איך מתניעים את הרכב בעזרת כבלים? צירפנו סירטון קצר בן 4 דק שמסביר כיצד מתניעים את הרכב בעזרת כבלים, כמובן שצריך עזרה מרכב נוסף

קורה לנו הרבה פעמים שאנו מגיעים לרכב והוא לא מניע כתוצאה מחוסר חשמל במצבר והדבר הראשון שהרבה אנשים עושים זה להתקשר לשירותי גרירה בגלל חוסר בכבלים או ידע באיך מתניעים את הרכב מחדש או שבכלל חושבים שמדובר בתקלה אחרת, אז ראשית אנחנו ממליצים שיהיה לכם כבלים ברכב ( יש כבלים פשוטים שעולים עד 100 ש"ח ויכולים לחסוך הרבה בעיות שהאוטו לא מניע ( שאין מצבר)).

לקריאה נוספת:

אחרי שדאגנו לכבלים ברכב צריך לדעת איך בכלל מניעים את הרכב בעזרת כבלים, אז החלטנו להוסיף לכם סרטון פשוט וקל פה באתר, שנוכל להפנות אותכם אליו כאשר אתם מתקשרים לשאול אין מניעים בעזרת כבלים:

התנעת רכב בעזרת רכב נוסף:

התנעת רכב בעזרת בוסטר ומזה בעצם בוסטר? בוסטר זו בטריה שמשמשת כתחליף לרכב נוסף וכבלים ארוכים ומסורבלים, ונותנת לכם גישה קלה ונוחה להנעת הרכב. הבוסטר נחשב מעין ערכת עזרה ראשונה לרכב שיכולה להציל אותכם בהמון מצבים לא נעימים לדגומא: אם נתקעתם בלילה ואין רכבים שעוברים על הכביש כדי לעזור לכם, אם אין גישה נוחה להגיע למצבר בעזרת כבלים ועוד.
אז איך זה בעצם עובד? פרטים בסרטון:

במידה והרכב לא מניע עם כבלים או בוסטר, ייתכן שיש לכם בעיה יותר חמורה ממצבר שצריכה שירותי גרירה, במצב כזה צרו איתנו קשר בטלפון 052-339-0787 ונשמח לבוא לגרור את רכבכם למוסך.

גרר ברמת גן
גרר בכפר סבא
גרר בפתח תקווה
גרר בתל אביב
גרר משאיות
קונה רכבים לפירוק
קונה רכבים במזומן
קונה רכבים לנסיעה
WhatsApp