רוצה למכור רכב למגרש

רוצה למכור רכב למגרש? אנו מציעים לך הזדמנות לעשות זאת ביעילות ולחסוך לעצמך את עלות הגרירה במקרה והרכב מושבת. תמורה מרבית מובטחת. גרר בן קונה רכבים לנסיעה ומציע לכם גרירה ללא חיוב בפינוי רכב למגרש. לקבלת פרטים, הצעות מחיר וקביעת מועד טלפון - 052-3390787.

רוצה למכור רכב למגרש? אנו מציעים לך הזדמנות לעשות זאת ביעילות ולחסוך לעצמך את עלות הגרירה במקרה והרכב מושבת. תמורה מרבית מובטחת. גרר בן קונה רכבים לנסיעה ומציע לכם גרירה ללא חיוב בפינוי רכב למגרש. לקבלת פרטים, הצעות מחיר וקביעת מועד טלפון - 052-3390787.,רוצה למכור רכב למגרש

מידע חשוב לכל מי שרוצה למכור רכב למגרש

יש לציין כי מי שרוצה למכור רכב למגרש צריך להבחין בין שני מצבים בסיסיים. מכירת רכב למגרש למכירת רכב. פניה למגרש של מי שקונה רכבים לנסיעה או לחלופין מגרש פירוקים שאליו מגיעות מכוניות שלא ניתנות להשמשה או שלא כדאי להשקיע בהשמשתן.

שירותי גרירה של גרר בן כוללים מענה לשני המצבים. בכל מקרה גרר בן קונה רכבים במזומן ובמהירות. אנו מגיעים לכל אתר בו נמצא הרכב המיועד לפינוי ללא קשר למצבו ומפנים אותו במהירות.

מבצעים העברת בעלות, ואתם זוכים לתמורה הוגנת עבור רכבכם ללא צורך בתהליך ממושך. הגרירה במקרים אלה ללא חיוב (גם זה חיסכון משמעותי במקרים רבים למי שרוצה למכור רכב למגרש).

דוגמאות לשני מצבים בהם גרר בן נותן מענה למי שרוצה למכור רכב למגרש

מכירת רכב למגרש מכירת מכוניות

גרר בן קונה רכבים במזומן מבעל רכב אשר רוצה למכור רכב למגרש כשהרכב במצב נסיעה או שניתן לתקנו. מכירת רכב למגרש במצבים אלה מאופיין בכך שברשותו של בעל הרכב, נמצא רכב כשיר לנסיעה אשר בשל מספר סיבות הוא מחליט להפסיק ולהשתמש בו ואינו מצליח למכור אותו (להיפטר ממנו). הגורמים לכך שבעלי הרכב אינו מעוניין בו יכולים להיות מגוונים.

הגורם הנפוץ ביותר כיום הוא מצב בו נהגים צעירים רכשו רכב משומש, לעיתים ישן, על מנת לצבור ניסיון נהיגה מבלי לבצע השקעה גדולה. לאחר צבירת ניסיון נהיגה, מחליטים להחליף את הרכב הישן ברכב חדש בתנאי הליסינג הנפוצים.

הרכב הישן נותר כאבן שאין לה הופכין ובשל גילו ומצבו מתקשים למכור אותו ולקבל תמורה הולמת. רכב ישן מאוד (לא רכב אספנות) אינו מתקבל בברכה בתנאי טרייד אין וגם התמורה המוצעת גורמת לרבים להחליט למכור את הרכב לבד.

בסופו של תהליך זה אמור בעל הרכב להישאר עם רכב יחיד אולם בשוק המכוניות המשומשות הישראלי, הרווי, קיים קושי מובנה במכירת רכב משומש ישן ולכן בעלי הרכב, נשארים עם שני רכבים שאחד מהם אינו בשימוש ולעיתים אף עומד מקולקל בשל חוסר כדאיות להעבירו טסט ולתקנו בהתאם לדרישות.

כאן נכנס גרר בן שקונה רכבים לנסיעה לתמונה ומאפשר לכם לבצע בתהליך מהיר את מכירת רכב למגרש מבלי לעזוב את הבית.

לאחר בירור קצר ומתן הערכה לגבי מחיר הרכב, אנו מגיעים אליכם וגוררים את הרכב ואתם זוכים בתמורה הוגנת. בכל שאלה ובירור נשמח לעמוד לרשותכם בטלפון - 052-3390787.

דוגמה למי שרוצה למכור רכב למגרש פירוקים.

השוני העיקרי בין מי שרוצה למכור רכב למגרש מכוניות לבין מגרש פירוקים נובע בעיקרו ממצב הרכב וערכו. כאשר רכב מורד מהכביש בשל תאונה והגדרתו כטוטלוס הוא מיועד לפירוקים ואז המצב ברור.

גרר בן נותן מענה למצבים אלה וקונה רכבים לפירוק בתנאים מצוינים ללקוח. אנו מאפשרים לכם לקבל תמורה גבוהה משמעותית מזאת שתקבלו בהתקשרות אל מגרש פירוקים.

כפי שכבר הוזכר לעיתים על אף שניתן לתקן רכב לאחר תקלה גדולה (למשל כשהולך ראש מנוע או כשהגיר האוטומטי מתקלקל). בשל גילו של הרכב לא כדאי להשקיע בו ובעליו של הרכב החליט לא לתקן ולהוריד את הרכב מהכביש ולא להשמישו.

זאת דוגמא קלאסית שבה קבלת שירות מגרר בן יכולה לחסוך לכם הרבה זמן ועוגמת נפש של משא ומתן וחיפוש אחר דרך לקבל תמורה הולמת עבור רכבכם.

המצב דומה כאשר רוכשים רכב חדש ומתקבלת החלטה לא למכור את הרכב הישן. הרכב נותר לעיתים לאורך שנים ללא שימוש רב וכאשר סוף סוף אתה רוצה למכור רכב למגרש לא ניתן אפילו להסיע את הרכב ויש צורך לגרור אותו.

זה עוד מצב שהזמן גרר בן שקונה רכבים לפירוק יכולה לזרז ולפשט עבורכם את תהליך המכירה של הרכב.

מגרשים שקונים רכבים גם ללא טרייד-אין כולל גרירה מאתר הלקוח

מגרש הרכב של שירותי הגרירה של בן הם מאותם מגרשים שקונים רכבים באתר הלקוח בכל מצב ובכל מקום בו הוא נמצא.
מגרשים שקונים רכבים רכבים בכל מצב ומתמחים בפינוי מהיר של הרכב שמאפשר לכם להמשיך בשגרת היום.

בין אם אתם לא מצליחים למכור את הרכב, הרכב מיועד לפירוקים או להחזרה על הכביש לאחר תיקון מסיבי.
ואתה רוצה למכור רכב למגרש מומלץ לבדוק עם מגרשים שקונים רכבים גם ללא טרייד אין.

נחזור ונדגיש כי מי שרוצה למכור רכב למגרש מוזמן ליצור קשר עם גרר בן שקונה רכבים לנסיעה וקונה רכבים לפירוק. גרר בון קונה רכבים במזומן בכל מצב. פנו אלינו עוד היום בטלפון - 052-3390787 או דרך צור קשר באתר. נשמח לעמוד לרשותכם.

שאלות ותשובות

האם כדאי למכור רכב למגרש מכוניות?

לא בהכרח אולם בתנאים מסוימים של סוג הרכב, מצב מכני ופיזי של הרכב ורמת הביקוש לרכב והדחיפות שלי למכירה לעיתים כאשר אני רוצה למכור רכב למגרש התהליך הוא הזריז ביותר.

איזה ניירת אני צריך לספק כשאני רוצה למכור רכב למגרש?

הניירת אותה תצטרך לספק למגרש בעת מכירת רכבך היא תעודת הרישוי ו/או הוכחת הבעלות על הרכב, תעודה מזהה תקפה.

כמה עליי לצפות לקבל עבור המכונית שלי?

הסכום שאתה יכול לצפות לקבל עבור המכונית שלך יהיה תלוי במצב המכונית, שווי השוק הנוכחי, וכל מאפיינים או שינויים מיוחדים שעשויים להיות ברכב לטובה אך גם לרעה בהתאם למצב המכונית.

אם אני רוצה למכור רכב למגרש כמה זמן לוקח לסיים עסקה?

השלמת העסקה אינה מורכבת ויכולה להגיע לידי סיום גם תוך יום אחד וכל זאת בהתאם לתנאי המכירה עליהם הסכמתם עם מגרש הרכב.

האם עלי לבצע תיקונים או תחזוקה כלשהי לפני מכירת המכונית שלי למגרש?

אפשרי אך לא בהכרח. באופן כללי חשוב לבצע תיקוני תחזוקה שוטפת תיקונים טכניים, ובטיחותיים, אך אין הכרח לבצע אותם אם אתה רוצה למכור רכב למגרש. בכל מקרה הערכת שווי הרכב תהייה מושפעת מהמצב הרכב באופן כללי אך מובן כי ככל שהרכב מתוחזק ומטופל טוב יותר ערכו עולה ביחס לרכבים דומים אחרים.

איך לבחור מגרש כאשר אני רוצה למכור רכב למגרש מכוניות?

צרו קשר עם מגרש המכוניות וכן מומלץ לבדוק באתר האינטרנט של המגרש ולוודא שהוא אכן מספק את השירות אותו אני מבקש. למשל אם הרכב אינו יכול לעלות על הכביש האם מכירת הרכב למגרש כוללת שירות גרר מהמקום בו נמצא הרכב.

האם ישנן עלויות נוספות שעלי להיות מודע אליהן בעת מכירת המכונית שלי למגרש?

יש עלויות כלליות בכל מקרה של מכירת רכב, העברת בעלות ורישום הרכב באתר משרד הרישוי בבעלות החדשה. אך במקרים רבים יש לקחת בחשבון את עלויות הפינוי והגרירה של הרכב מהמקום בו הוא נמצא כאשר לא ניתן לעלות על הכביש עם הרכב.

אנו בגרר בן מספקים לכם שירות גרירה בכל מקרה שבו אתה רוצה למכור רכב למגרש המכוניות של גרר בן.

רוצה למכור רכב למגרש? אנו מציעים לך הזדמנות לעשות זאת ביעילות ולחסוך לעצמך את עלות הגרירה במקרה והרכב מושבת. תמורה מרבית מובטחת.

גרר בן קונה רכבים לנסיעה ומציע לכם גרירה ללא חיוב בפינוי רכב למגרש. לקבלת פרטים, הצעות מחיר וקביעת מועד טלפון - 052-3390787.

גרר ברמת גן
גרר בכפר סבא
גרר בפתח תקווה
גרר בתל אביב
גרר משאיות
קונה רכבים לפירוק
קונה רכבים במזומן
קונה רכבים לנסיעה